Analytics

English blog

Snufkin - my blog in English

Hello English speakers , My blog is in Polish and it will stay that way. You can use the Google translate widget provided. This said, I have...

21 lip 2020

Prezent dla czytelników - koszulki aktywne Power Canvas z rabatem 20%

Mam prezent dla Was. Odkryłem świetne t-shirty aktywne, idealne na góry, na dodatek przepiękne wzornictwo, ręcznie wykonane i made in Poland. Zamówiłem jedną, sprawdziłem w terenie i praniu, potem dwie kolejne a teraz mam już całą kolekcję "Kocham Góry".


Koszulki Power Canvas to oddychające koszulki aktywne, dostępne w dwóch wersjach materiału - lżejszy i przewiewny Ultra-Light oraz grubszy All-Active. Na góry polecam ten drugi - materiał jest mocniejszy (gramatura 135 g/m2), wytrzymały na otarcia, ale zachowuje właściwości oddychające. Po praniu wzór nie znika (bo całość jest szyta, a nie naklejana), a rozmiar zostaje ten sam. Przeszedłem w tych koszulkach już ok. 200km Głównego Szlaku Beskidzkiego, sprawdziły się w słońcu i w deszczu pod kurtką, miałem okazję sprawdzić wytrzymałość materiału przedzierając się przez chaszcze - słowem, mocno polecam.

A prezent dla was jest taki, że dla pierwszych 50 zamówień od czytelników mojego bloga, Power Canvas oferuje 20% rabatu. Wystarczy wejść do sklepu (koszulki męskie / koszulki damskie) i przy zapłacie wpisać kod "wloczykije". Realizacja zamówienia to 6-10 dni roboczych, bo koszulki są ręcznie szyte w małej manufakturze w Krakowie. Dostawa kurierem bądź paczkomat.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz